Hello, strangers!

Hello, stranger...

This is a private (from time to time) blog for my cinematic obsessions and scintillating (one-sided) reflections about movies. Feel yourself at home!

11 aprilie 2010

Se caută informații despre cartea pe care o citește Eva Marie Saint în North by Northwest!




Am tot încercat să dau de urma acestei cărți. Fără izbândă, deocamdată. Ok, după măriri succesive, titlul e identificabil - The Agreeable Age -, problema e că nu am găsit nicăieri (poate nu am știut unde să caut) vreo trimitere la/spre el, vreo, vorba aia, atestare istorică a sa. Oricât m-am jucat eu cu zoom-ul, autorul e de nedistins. Pe Amazon sau la Barnes & Noble, de pildă, titlul nu apare în listing-uri. Ar putea fi vreo traducere, dar chiar și așa, tot ar trebui să existe pe undeva vreo informație în acest sens. Nu există sau mai corect spus, nu am găsit eu. Nu am renunțat, motiv pentru care m-am gândit să vă împărtășesc și vouă misterul, poate or fi printre voi unii care știu mai multe (if so, please email me, thank you!). Desigur, există posibilitatea ca acest volum să fie vreo șmecherie tipic hitchcockiană, deși nici pe pista asta nu am identificat indicii. Oricum, dacă ar fi așa, aș găsi și mai plină de miez reactiv, autoironic, replica următoare: